Khamis, 6 Oktober 2016

pencemaran maklumat lulz

Assalamualaikum everybody ! 




sejak dua menjak ni kan , penyebaran maklumat/berita palsu ni semakin menjadi jadi lah . Aku cam , konfius jugak lah bila dapat berita yang macam pelik didengar ...macam tak logik pun ada .

kita ni memang lah manusia biasa , selalu buat salah and so on tapi tolonglah jangan sesatkan orang lain XD , tak baik tau . Sila buat kajian dulu sebelum sebarkan kat orang lain . 

Akhir kata , saya prihatin . Anda? 

*haa radio style sangatt*
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom Komen