Selasa, 13 September 2016

REVIEW TRAIN TO BUSAN

Assalamualaikum everybodeyhh ^^

So hari sabtu yang lepas ,abg kakak aku bercadang untuk memulakan cuti kami dengan tengok movie korea yang baru sahaja ditayangkan pada 8 September yang lepas. jadi kalau orang dah ajak tu ikut je la kan . hehe .

Tbh, aku langsung tak tengok review pasal cite tu sebelum pergi tgk kat wayang..aku hanya tgk trailer dia sekali dua je , and aku tak expect cerita ni akan buat aku jadi emosional sesangat .. *tudiaa



haa nampak tak jakunku disitu !

Btw, aku tgk dekat ioi city mall and pada pukul 1.40 tengah hari . lepas makan and solat , terus rushing  hahaha.. 

Overall aku rasa movie ni sangat best sebab mempunyai elemen yang dapat membantu masyarakat untuk berfikir sejenak *cengs sastera nyewrps* , Aku harap movie yang lain kalau boleh pls lah letak elemen yang positif macam cerita ni , aku rasa aku nangis 20 kali kot *yeye je* mane taknya bila scene tu dh lepas , ditambahnya dengan scene lagi satu yang buat kau jadi emo , maka bertambahlah eye bag akibat tangisan air mata kasih itu~


I rate it 9/10 ! 

p/s: sorry la aku tak letak sinopsis dia kat sini..malaih XD pelakon dia pun semua best2 ..

2 ulasan:

Jom Komen