Selasa, 31 Disember 2013

Tahun Baru,Azam Baru..

                                    Assalamualaikum,,


Berdasarkan Gambar rajah di atas sebutkan dua perkataan yang akan dibincankan sebagai topik utama kita hari ni 

A.I Know
B.I Can Do It
haa..paham soalan dak?sebenarnya saya pun tak faham soalan (adusshh) hehe biasala tu..

ok apa kene mengena dengan Tahun Baru,Azam Baru? ha?? apa-apa?tak tau gak?oklah sekarang ni saya akan bagi penerangan..
simple aje penerangan ni..

tahun baru azam baru bermakna HIJRAH perasan tak?bila orang sebut hijrah mesti semua hijrah benda baik,,kan kan? *wink wink* manaade benda buruk dalam penghijrahan ni..
kalau ade pun..hmm entahla tak tau nak kata apa lagi dah.. 
Tahun 2013 kita dah laksanakan azam kita pada tahun tersebut? saya belum lagi korang?dah? well done..so untuk tahun 2014 ni azam korang kene bertambah baik lagi.. contohnya nak pergi Umrah ke nak cemerlang dalam semua peperiksaan ke.. itulah azam yang baik.. okay Gud..

2013 was a full year of lessons

2014 is going to be better..
InsyaALLAH.. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom Komen