Selasa, 27 Ogos 2013

Sajak Kemardekaan..

Assalammualaikum,,korang esok hari rabu kan kite ade sajak lah..gementar jugak lah..sekarang nie dlm proses menghafal sajak yg dipilih..kite pilih yg ringkas je..sbb kite susah hafal yg pnjg tu...
Doakan kita berjaya ya?

  dekat sekolah tadi pon ade hias kelas waktu MT..best sgt ah..mmg perfect hiasan nya..tapi sampah byk jugak untuk dibersihkan..
tapi takpe hias punye pasal cntik jgk..


Jumaat, 16 Ogos 2013

Header part:2

Assalammualaikum,hi,,hari ni saya nk bagi header yg sye baru buat..amik la kalau nak.
hari ni lain sikit sbb ade chibi tu..

Khamis, 15 Ogos 2013

Header Blog

Assalammualaikum,
hari nie saya nak bagi header free..header transparent adelah yg terbaik untuk blog nampak kemas so ni header nye..biasa je..
ha! biasa kan?simple je..kalau nk tulisan lain pon boleh tapi nnti la plak ye?
kalau nk amik ja..jgn malu2 kucing..hehehe..
ni plak header yg illy pakai hari tu tapi da tukar..hehehe..nk amik je ..

TAPI SEMUANYA SIMPLE..
#ngee

Sabtu, 3 Ogos 2013

Ucapan

Assalammualaikum,,

Saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri..

saya nak mintak maaf kalau buat silap salah kat korang,,
berhati-hati bila nk beraya .. buku jangan lupa.. *_*

Saya pon nk ucap terima kasih sebab bagi kad lah,duit raya lah..dll..

Jadi ucapan ini dibuat khas untuk...................jeng jeng jeng..............................................................................................................................................................................................
_Illy Husna
_Adlin Afifah http://adlina-afifah.blogspot.com/
_Aleeya Natasha
_Huda
_Husna
_Dayini
_Syasya Izzati
_Sabrina
_Nur Hazirah
_Irdina
_nurina
_Hannah Batrisyia
_Nurliana Nazwa



          THANKS FOR READING THIS ENTRY